آغاز فعالیت مدیران گروه صنعتی ایزی پایپ به سال 1370 باز میگردد و بدون شک مدیران این مجموعه را میتوان جزو بنیانگذاران و بانیان ورود تکنولوژی ساخت لوله 5 لایه در ایران تلقی نمود که نقش موثر و سازنده ای در بومی سازی این صنعت داشته اند. مشهد پایپ مدت زیادی است که بواسطه ی کیفیت و مرغوبیت محصولات ایزی پایپ، در عرضه مستقیم محصولات این برند در خراسان رضوی فعال است.

پس از سالها تلاش در عرصه واردات ، تولید و پخش لوازم بهداشتی ساختمان ( لوله ، اتصالات ، شیرآلات بهداشتی و … ) هدف گذاری موسسان و مدیران مجموعه برآن شد که تجربیات سالها تلاش و تجربه در امر واردات، تولید و فروش را در قالب یک برند تجاری جدید که مالکیت آن مربوط به خود باشد را در اختیار گرفته است و با نام تجاری ایزی پایپ به بازار عرضه نماید.

لوله‌هایی که از لایه داخلی از جنس PEX یا PERT ساخته شده اند برای آب سرد و گرم مناسب هستند؛ اما لوله‌هایی با لایه داخلی از جنس پلی اتیلن سنگین فقط برای عبور آب سرد بکار می‌روند.

لوله های ایزی پایپ توسط دستگاه‌های کاملا اتومات و از سایز 16 تا 63 میلیمتر تولید می‌شوند. که در پایین همین صفحه لیست قیمت ایزی پایپ را مشاهده می‌کنید.

تولید اتصالات برنجی ایزی پایپ به روش پرسکاری گرم انجام می‌شود. جنس بدنه کلیه اتصالات از آلیاژ برنج مرغوب است و مقدار سرب آن کمتر از 2 درصد می‌باشد تا هیچ گونه اثر زیان آوری برای مصرف کنندگان نداشته باشد. همچنین تمامی اتصالات با روکشی از نیکل آبکاری می‌شوند.

لازم به ذکر است تکنولوژی مورد استفاده در واحدهای تولیدی ایزی پایپ کاملا بروز بوده و همین تکنولوژی در پیشرفته ترین کارخانه‌های دنیا استفاده می‌شود.

گواهینامه‌ها و افتخارات ایزی پایپ

محصولات برند ایزی پایپ